• דף הבית
  • פרופיל חברה
  • צרו קשר

קידום אתרים

קידום אתרים, קידום אתרים אורגני
תהליך קידום אתרים הוא היום "שחקן מרכזי" במציאות הוירטואלית, המתאפיינת בתחרותיות ודינאמיות גדולה. מסיבה זו, כמעט כולנו נתקלנו במונח זה במהלך פעילותנו ברשת או אפילו בעת גלישה סתמית. אך בפועל לא כולם יודעים מהי המשמעות של קידום אתרים ומדוע חשיבותו גדולה כל כך. כמות המידע המתפרסמת ברשת האינטרנט בכל דקה היא כמעט בלתי נתפסת, כאשר בזירה ענקית זו ישנם בעלי מקצוע, חברות ועסקים המציעים את מרכולתם לגולשים ומתחרים על תשומת לבם ועל כיסם. בהתאם לכך, התחרות ברשת היא קשה ביותר; במציאות שכזו החשיפה הראשונית בפני כמה שיותר גולשים היא בבחינת צעד הכרחי לקראת התמודדות מוצלחת מול המתחרים וממילא גם לקראת גידול ברווחיות. וחשיפה היא בדיוק מטרתו של קידום אתרים מוצלח. הניסיון שלנו, בחברת SEO-Media, בקידום אתרים מוביל את לקוחותינו לתוצאות מרשימות במנועי החיפוש ולחשיפה מקסימאלית.   

קידום אתרים – כללי יסוד  
קידום אתרים משמעותו, כאמור, הגדלת החשיפה. כאשר בפועל הגדלת חשיפה היא שיפור בתוצאות אליהן מגיע האתר במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל. שכן, באתרים המופיעים במקומות הראשונים בתוצאות של מנועי החיפוש השונים מבקרים, מטבע הדברים, המוני גולשים; וככל שכמות הגולשים גדלה, כך גם גדל הפרסום ועימו ההצלחה והרווחיות. מלאכת קידום אתרים איננה פשוטה כלל וכלל והיא דורשת מומחיות, ניסיון וגם מעקב מתמיד אחר השינויים התכופים ברשת. סקרי שוק, בחירת מילות מפתח מנצחות, תוכן איכותי, יצירת קישורים חיצוניים ואופטימיזציה מתמשכת הם כמה מהכלים החיוניים לקידום אתרים מנצח! 

קידום אתרים – על קצה המזלג  
  • סקרי שוק – בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, חשוב מאוד בשלב ראשון לעשות עבודת הכנה ולהכיר לעומק את הזירה בה עתיד האתר להתמודד יום יום ושעה שעה על מעמדו. סקר השוק מאפשר להכיר את המתחרים המרכזיים בתחום, את עולם המושגים המקצועי האופייני לענף ואת שיטות הפעולה הנהוגות בזירה עסקית זו.
  • מילות מפתח – בחירת מילות מפתח נכונות היא אחד הכלים החשובים ביותר בקידום אתרים! שכן, באמצעות מילים אלה יגיעו הגולשים אליכם. את מילות המפתח מומלץ לבחור הן ביחס למילים האופייניות לתחום והן ביחס לחיפושים אפשריים של גולשים פוטנציאלים. את מילות המפתח הנבחרות יש לשבץ בתבונה ובאלגנטיות בטקסטים באתר.  
  • קישורים חיצוניים – קידום אתרים כולל גם יצירת קישורים לאתרים שונים. בהקשר זה, חשובה לא רק כמות הקישורים אלא גם ובעיקר איכותם. כדי שאלה ישפיעו באופן ישיר על תוצאות החיפוש, חשוב ביותר להחליף קישורים עם אתרים הנחשבים לאיכותיים ולפופולאריים.
  • אופטימיזציה – מלאכת קידום אתרים איננה נשלמת לאחר בחירת מילות המפתח המתאימות, שיפור התוכן ויצירת קישורים מנצחים. שכן, הזירה הוירטואלית היא דינאמית מאוד ומשתנה במהירות רבה. בהתאם לכך, חשוב מאוד לעקוב אחר השינויים ולהתאים את האתר לשינויים אלה בצורה אופטימאלית. 

דוגמאות ל:

בניית אתרים Seo-Media | עיצוב אתרים: סטודיו בהיר