• דף הבית
  • פרופיל חברה
  • צרו קשר

אתר תדמית

אתר תדמית
אתר תדמית, כמוהו כחלון ראווה. מטרתו היא להציג את העסק ואת ייחודו בצורה המיטבית והמושכת ביותר. בהתאם לכך, עיצוב אתר התדמית צריך להיעשות בדומה לסגנון העיצוב המאפיין את העסק גם מחוץ לגבולות רשת האינטרנט – בלוגו, בכרטיסי הביקור, בניירות המכתבים או בכול אלמנט פרסומי אחר. 

מבחינה שיווקית ופרסומית, רשת האינטרנט כמוה כקניון וירטואלי ענק, בו ישנם אינסוף מתחרים על לבו ועל כיסו של כל גולש. בהקשר זה, מטרתו של אתר תדמית היא לבלוט, למשוך תשומת לב ולהציג יתרונות ברורים על פני המתחרים. אתר תדמית טוב צריך להעביר מסר שיווקי ותדמיתי ברור, מושך וייחודי. שכן, העברה נכונה של מסרים תעמיק את הקשר עם לקוחות קיימים ותעורר עניין גם בקרב לקוחות פוטנציאלים חדשים. מטרה נוספת של אתר תדמית היא להניע לקראת פעולה ולגרום לגולשים להירשם לרשימת הדיוור, להשאיר את פרטיהם ואף לצור קשר ישיר עם בעלי העסק.

למה SEO-Media? למה דווקא שרון פרקש??
  • העיצוב – הקפדה על עיצוב חכם, אלגנטי וידידותי למשתמש. 
  • מערכת ניהול מתקדמת – מערכת הניהול המותאמת לכל סוגי האתרים ולכל סגנון עיצוב. האתר מאוחסן בחוות שרתים מאובטחת ואין צורך בחיפוש אחר ספק ובתשלום נוסף. כל לקוח נהנה מעדכונים שוטפים של המערכת ומטיפול קבוע ומיידי בכל בעיה.
  • קידום אתרים – מנגנונים מתקדמים לקידום אתרים במנועי החיפוש בכלל ובגוגל בפרט. כל אחד מהאתרים הנבנה באמצעות מערכת הניהול נהנה מיתרון משמעותי בתוצאות החיפוש.
  • הנגישות –  גישה ישירה למערכות הניהול של האתר מכל מחשב ומכל מקום בעולם.
  • תמיכה מקצועית – תמיכה ופתרון בעיות גם בשעות לא שגרתיות.
  • השירות – הקפדה על יחס אישי, ושירות מהיר וללא דופי לכל לקוח. 
  • שינויים ושיפורים – שינויים קטנים ותוספות שונות של עד חצי שעת עבודה ייעשו ללא תשלום נוסף.

לרוב מורכב אתר תדמית מכמה דפים חיוניים – דף הבית, דף אודות, דף מוצרים או שירותים וטופס יצירת קשר. בהקשר זה, חשוב ביותר לשמור על עיצוב אלגנטי, פשוט וידידותי למשתמש. עם זאת, כמות הדפים באתר איננה מוגבלת, וניתן תמיד להרחיבה בהתאם לנדרש. 


דוגמאות לאתרי תדמית:

בניית אתרים Seo-Media | עיצוב אתרים: סטודיו בהיר