תפריט נגישות
בניית אתר תדמית

חלון ראווה. דמיינו עצמכם צועדים במורד רחוב הולנדי מרוצף בחורף קר, מחפשים להתחדש בבגד חדש. לפתע מבטכם נח על חלון ראווה מעניין עם צבעים נועזים, תאורה חמה ועמומה המאירה את בגדי העונה וטקסט מעניין המודפס עליו באותיות מעוצבות. נציג החנות מקבל את פניכם בחיוך עם תה חם ומזמין אתכם להיכנס פנימה. גם אם הבגדים לא שונים בצורה מובהקת משאר החנויות ברחוב, ההסתברות שתרצו להיכנס לחנות זו גוברת. כך פועל אתר תדמית. הוא מעביר את החוויה, את מסרי הליבה, את שפת המותג או התשוקה שלכם למה שאתם עושים החוצה, אל הרחוב. במקרה שלנו, הרחוב הוא האינטרנט כמובן, ובו אנו מתחרים עם אתרים רבים השואפים להזמין את הגולש פנימה. 

קצת פרקטיקה

בואו נדמיין לרגע כאילו כלל הפעולות הנדרשות כדי לייצר תנועת גולשים רבה אל האתר שלכם יושמו בהצלחה. על מנת להשאיר את הגולשים בפנים, ויותר מכך - לגרום להם לחזור, עלינו לאפשר להם לחוות את האתר בצורה הטובה ביותר. ללא בלבולים וללא הסחות דעת לא רלוונטיות. ולא, לא מדובר רק בטקסטים טובים או מאמרים עם נתונים מדויקים. הגולש לא יסתפק רק בתוכן כתוב היטב ועלינו לייצר עבורו את המסגרת האופטימלית שתנעים את שהותו באתר, לה נהוג לקרוא בשפה המקצועית UX/UI.

User Experience - UX: חווית המשתמש בפיתוח אתרים מתייחסת לפן האנליטי בתכנון האתר, הנשען על נתונים, כמו גם על מטרות האתר והעמודים בו. אם אנו רוצים לגרום לגולש לבצע פעולות מסוימות באתר, נעשה זאת על ידי תהליך מחשבתי מעמיק בו ננסה לכוון אותו ללחוץ על כפתורים מסוימים, לקרוא קטעי טקסט ספציפיים ואף להשאיר לנו את הפרטים שלו בסוף העמוד. SEO-Media תבנה את האתר תוך התייחסות לניואנסים של חווית המשתמש והאופן בו החברה או הארגון רוצים לדבר ולתקשר עם הגולש, ובעזרת תהליך תכנותי ומחשבתי, תביא זאת לידי ביטוי באתר התדמית.

User Interface - UI: בניית ממשקי משתמשים בפיתוח אתרים מתייחסת לפן העיצובי הכרוך בתהליך הפיתוח. אם תתקלו בממשק משתמש הבנוי היטב, ודאי תוכלו להבחין כי הסיפור של המותג מוטמע בכל כפתור ובכל אייקון באתר. תחום זה כולל גם הטמעת מדריכים באתר, את ה"רספונסיביות" של האתר (התאמתו לכלל המכשירים מהם נהוג לגלוש, כמו סמארטפונים, טאבלטים או מחשבים ניידים/נייחים), אנימציות ותכנים אינטר-אקטיביים, את ה"Look & Feel" של המותג (כלומר, השפה בה הוא מדבר, הצבעים שלו, הפונטים) ושאר האלמנטים הדורשים עיצוב ותכנון. 

שני אלו יחד, כאשר בונים אותם בצורה מקצועית, הופכים אתר תדמית טוב לפנומנלי. לכזה שהגולש ירצה להישאר בו או יספר לחברים שלו עליו, סתם ככה כי "הוא ממש מגניב/מעניין/יפה". הם יגרמו לגולש הסביר שקיבל החלטה והקליק על האתר, לרצות להישאר בו ואף לחזור אליו, פעם אחר פעם. 

ממה הוא בנוי

באתר תדמית תוכלו למצוא 

  • דף הבית 
  • דף אודות 
  • דף מוצרים או שירותים
  • טופס יצירת קשר
  • עמודים פנימיים בהתאם לתוכן שלכם

*כמות הדפים באתר איננה מוגבלת, וניתן תמיד להרחיבה בהתאם לנדרש. 

השורה התחתונה

בין אם הבנתם את כל הכתוב בעמוד הזה ובין אם דילגתם ישר לכאן, SEO-Media עוטפת ומלווה אתכם יד ביד אל עבר השלמת הנכס האינטרנטי שלכם. בין אם אתם יודעים לאן אתם רוצים להגיע בדיוק ובין אם אין לכם מושג, נדאג לבנות לכם אתר תדמית מכל הלב. אנחנו קשובים ויודעים ליישם את בקשותכם בצורה הטובה ביותר. 

אגב! בסוף הדרך, אתם מקבלי ההחלטות, אבל אם יהיו מקרים בהם אנחנו חושבים הפוך מכם, נדאג לשתף אתכם בכך.

בניית אתרים Seo-Media