כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי
כמות המידע אליה אנו נחשפים מדי יום ברשת ומחוצה לה היא עצומה, אך רק חלק קטן ממידע זה נשמר בזיכרוננו ומשפיע על מעשינו. במציאות שכזו חשיבותה של כתיבת תוכן שיווקי, ברשת ומחוצה לה, היא גדולה מאוד. כמו בכל זירה תקשורתית אחרת, כך גם ברשת האינטרנט, תוכן שיווקי מושך וכתוב היטב משפיע באופן ישיר על הגולשים ומניע אותם לפעולה ביחס למטרות מוגדרות מראש. בהתאם לכך, צריך התוכן השיווקי להיות מקצועי, בהיר, מדויק, מושך ותמציתי. סל השירותים של חברת SEO-Media כולל שירותי תוכן מקצועיים, מתוך הכרה בחשיבותם המכרעת בסלילת הדרך להצלחה ברשת האינטרנט וגם למינוף הרווחיות. 

כתיבת תוכן שיווקי – לסלול את הדרך אל לבם של הגולשים
כתיבת תוכן שיווקי איכותי ומשפיע דורשת ידע, ניסיון וגם כישורים מתאימים. שלא כמו שנהוג לחשוב, חשיבותה של כתיבת תוכן שיווקי, איננה נופלת ממלאכת בניית האתר, עיצובו ואפילו קידומו ברשת. בהתאם לכך, התוכן שיופיע באתר ישפיע באופן ישיר על התוצאות במנועי החיפוש השונים, על החשיפה בפני גולשים פוטנציאלים וגם על המוטיבציה של הגולשים ליצירת קשר ולביצוע רכישות. ניסיון כושל לכתוב את תכני האתר לבד לא ישיג את התוצאות הרצויות ולרוב גם יגרום לנזקים לתדמית האתר ולבעליו. לעומת זאת, שימוש במילות מפתח מתאימות והקפדה על כתיבה נכונה, מושכת, תמציתית ונקייה משגיאות כתיב ותחביר ישאירו רושם טוב על הגולשים וגם יובילו אל לבם ואל כיסם. מסיבות אלה, חשוב ביותר להפקיד את מלאכת הכתיבה רק בידי המומחים בתחום, כדוגמת חברת SEO-Media.  

כתיבת תוכן שיווקי – כמה כללי יסוד חשובים
  • מילות מפתח – בחירת מילות מפתח מתאימות ושיבוצן הנכון בטקסטים באתר משפיעים לא רק על התוצאות במנועי החיפוש השונים אלא גם על הרושם הנוצר אצל הגולשים. בהתאם לכך, חשוב ביותר לבצע עבודת הכנה, לבחור במילים המתאימות ביותר ולשבצן בטקסטים השונים באתר בצורה טבעית, מאוזנת ולא צפופה מדי. 
  • קצר וקולע – לגולשים ברשת אין סבלנות מיותרת להתעכב ולקרוא טקסטים ארוכים ומייגעים. הם מחפשים מידע מהיר וקולע. בהתאם לכך, צריכה כתיבת תוכן שיווקי להיות תמציתית מאוד, בהירה, נכונה ומושכת. 
  • כותרות – בהמשך לנקודה הקודמת, הטקסטים באתר צריכים להיות ערוכים בצורה נכונה וקלה לקליטה. אחד הכלים בהקשר זה הוא שימוש בכותרות מובלטות ומסקרנות, המחלקות את הטקסט לפסקאות וגורמות לגולש להמשיך ולקרוא.
  • הקפדה על מקצועיות – חשוב ביותר שהתוכן באתר יהיה מקצועי הן מבחינת המשמעות והן מבחינת הדקדוק. שכן, שגיאות כתיב, חזרות מיותרות, שפה עילגת וטקסט ארוך מדיי ישאירו אצל הגולשים רושם של חוסר מקצועיות ועלולים אף לגרום לנזקים. 

דוגמאות לכתיבת תוכן שיווקי:

בניית אתרים Seo-Media | עיצוב אתרים: סטודיו בהיר