תפריט נגישות
חנות ווירטואלית / קטלוג ווירטואלי

קוראים לזה בשמות רבים: חנות וירטואלית, חנות אינטרנטית, אתר מכירות, אתר E-Commerce, אתר סחר אלקטרוני, קטלוג וירטואלי והיד עוד נטויה. ובכן, התוצאה זהה. לא משנה מה אתם מוכרים. החל מאוריגמי מעוצב מנייר צבעוני ממוחזר ועד למכירת רכבי פאר בלב תל-אביב. כל עוד יש לו תג מחיר והקהל יעד שמעוניין בו נמצא באינטרנט, אתם יכולים להתחיל לחשוב על חנות מקוונת. עם זאת, ביקוש אינטרנטי למוצרים שאתם מוכרים לא מספיק, יש לקחת בחשבון משתנים נוספים כמו: האם קיים צורך ממשי עבור המוצרים שהחנות שלכם מציעה? מהי עלות ההקמה מול ההכנסה הפוטנציאלית מהחנות (ובמילים אחרות - מהו ההחזר על ההשקעה)? מהי התחרות הקיימת בשוק אליו אתם נכנסים (בדגש על חנויות מקוונות)? מומלץ גם לקחת בחשבון את המעטפת הנדרשת על מנת לנהל את החנות בצורה נכונה.

למה להקים חנות מקוונת

כמות הלקוחות המבצעים רכישות באינטרנט כיום הולכת וגוברת מיום ליום. המודעות לכוחו של הנכס הדיגיטלי הזה גוברת, ובצדק. החיסכון האדיר בזמן ללקוח, העובדה שהוא לא צריך לשנע את הציוד שהוא רכש, האפשרות לרכישה מכל מקום ובכל זמן היא מכרה של זהב עבור כל מי שמעוניין להעלות את מרכולתו אל הרשת. 

הרובד הסמוי

בנוסף לכל הטוב הזה, יש תועלת נוספת להקמת חנות מסחר. לא תמיד מייחסים לה את מלוא החשיבות הראויה, ובכל זאת, תועלת זו עשויה להיות החשובה מכל. איסוף מידע. המידע שאנו, בתור בעלי אתר מסחר אלקטרוני, יכולים לאסוף על הגולשים שלנו מאפשרת לנו להפוך אותה למכונה משומנת היטב, הקולעת בדיוק לליבו של הגולש. למה? דמיינו לקוח הנכנס לחנות בגדים (פיזית) ומריח ריח רע, מסתובב ומיד יוצא ממנה. הבעלים של החנות ניגש אליו ושואל אותו אם יוכל להסביר לו למה עזב כה מהר, וברוב המקרים הלקוח ייתן לו תשובה מתחמקת או שגויה. בין אם זה נובע מחוסר נעימות, מכעס, או מחוסר בזמן - רשימת הסיבות ארוכה, אך התוצאה זהה. בהרבה מקרים, אין לנו את היכולת לדלות את המידע הנחוץ כדי להפיק את התובנות הראויות ולערוך את השיפורים המתאימים. ובכן, דמיינו עתה חנות וירטואלית אליה נכנס גולש ומיד נוטש אותה. במקרה זה אין כלל צורך לשאול אותו למה נטש. כל מה שעלינו לעשות הוא לעקוב אחרי הנתונים שהמערכות שהטמענו באתר מייצרות עבורנו, להסיק מהן הסיבות האפשריות שבגינן הלקוח נטש את האתר כל כך מהר ולתקן אותו בהתאם. אם נגלה למשל, שהאתר נטען לאט מידי, נוכל לדעת זאת מיד ולהקטין את הגודל של התמונות הנמצאות בו. מדהים!

השורה התחתונה

אחרי שלקחנו את כל המשתנים בחשבון והחלטנו להקים חנות מקוונת, אפשר להתקדם לשלב הביצוע. SEO-Media בונה אתרי מסחר מקצועיים, בהקפדה על חיבור לאסטרטגיה של העסק ולשפה בה הוא מדבר. ומה אחרי שהחנות עלתה לאוויר? אנחנו כאן. נטמיע עבורכם את כלל הכלים הדרושים ואף נקים עבורכם את המעטפת הנחוצה כדי לנהל את החנות האינטרנטית: החל מחיבור ה-Facebook לחנות, הטמעת Google Analytics לאיסוף מידע על הגולשים ואף הטמעת כלים נוספים המנטרים את תנועת הגולשים באתר בזמן אמת ומעניקים לנו נתונים על מה עובד ומה לא. 

על מה אנחנו שמים דגש?
  • יצירת תשתית למאגרי מידע 
  • אינטראקטיביות 
  • אבטחת מידע
  • הרשמת גולשים ואיזור אישי
  • אתר רספונסיבי (מותאם) לכלל המכשירים
  • עמוד רכישה מפורט במידע הנחוץ 
  • עגלת קניות ורשימות כדוגמת Wish List
  • נגישות –  בניית האתר כך שיתאים לאנשים בעלי מוגבלויות
  • תמיכה מקצועית – זמינים עבורכם במהלך כל שעות היום, אפילו בשעות לא שעות, עם כל הלב
  • התממשקות לחברות סליקה מובילות – Tranzilaו- Pay pal 
  • ZAP – התממשקות עם אתר השוואת מחירים המוביל בארץ, ZAP.
  • קידום אתרים – מנגנונים מתקדמים לקידום אתרים במנועי החיפוש בכלל ובגוגל בפרט. כל אחד מהאתרים הנבנה באמצעות מערכת הניהול נהנה מיתרון משמעותי בתוצאות החיפוש.

בניית אתרים Seo-Media