jQuery(document).ready(function() { jQuery('.animatedElement').addClass("divInvisible").viewportChecker({ classToAdd: 'divVisible animated fadeInUp', classToRemove: 'divInvisible', offset: 200 }); }); -->
תפריט נגישות
דף נחיתה

אז יש לכם אתר נהדר, השקעתם בו הרבה ואתם כבר רואים תוצאות. אז למה אתם צריכים בכלל דפי נחיתה?

דפי נחיתה הם דפים פרסומיים, בעלי נראות מזמינה שכל מטרתם הוא למשוך את תשומת לבו של הגולש ולהניע לפעולה ספציפית, כמו השארת פרטי התקשרות, יצירת קשר, רכישה ועוד.

היתרון של דף נחיתה, גם אם יש אתר, הוא היכולת להביא מסר אחד בודד, מדויק, שיניע לפעולה. אם גולש מחפש משהו ספציפי ומגיע לאתר עמוס וגדוש במידע, הוא יכול ללכת לאיבוד, בעוד שאם הוא מגיע לדף נחיתה ייעודי, בו הוא מקבל את המידע המדויק שהוא חיפש בלי רעשי רקע, האפשרות שהוא יתקדם לשלב הבא היא גבוהה יותר.

בגלל הייעוד המיוחד של דפי הנחיתה והמטרה האמיתית שלהם, להניע לפעולה, חשוב לשמור על כמה כללים:

  1. עיצוב נקי
    היעילות של עמוד הנחיתה תתבסס באופן ישיר על חווית המשתמש, מראה העמוד והעיצוב. המטרה העיקרית של העמוד היא להמיר את הגולש, תלוי בפעולה אותה הוא מתבקש לבצע, ולכן חשוב שכל האלמנטים בדף הנחיתה יעבדו בשביל המטרה הזו.
    שימושים נכונים בצבעי רקע ובצבעים של כפתורים, בחירת פונט נכונה, תמונות, כל אלו ועוד יכולים להשפיע על התנהגות הגולשים בעמוד.

  2. אל תפחדו להיות מינימליסטים
    בטוח שיש לכם הרבה מה להגיד על המוצר/שירות שלכם ויש עוד תמונה שהיית רוצים להוסיף, אבל קחו בחשבון שהגולש הגיע לעמוד במטרה לקבל מידע ממוקד וספציפי, וזה בעצם היתרון של עמוד נחיתה מול אתר, היכולת למקד את המסר.
    תספקו לגולש את כל המידע שהוא צריך כדי לבצע המרה, אבל לא מעבר. במקרה הזה, כל המוסיף גורע, גם מבחינת כמות טקסט וגם מבחינת העיצוב.

  3. עמוד רספונסיבי
    בניתם עמוד נחיתה יפה, נקי ומינימליסטי, חשוב שהוא ישמור על המראה הזה גם בגלישה בסמארטפונים. היום רובנו גולשים דרך הטלפונים החכמים וחשוב שעמוד הנחיתה יהיה נגיש בהם באותה צורה כמו שהוא מוצג במחשבים רגילים.

אז איך עושים את זה? אלו השלבים:

  • כותרת מושכת שתעודד המשך קריאה
  • כותרת משנה עם טיפה יותר מידע
  • וידאו קצר עם מידע או תמונה מושכת עין
  • כפתור או טופס הנעה לפעולה בולט
  • טקסט קצר על המוצר/שירות שלכם
  • נקודות קצרות על השירות/מוצר
  • תגובות מלקוחות מרוצים אם יש
  • שיתוף פעולה או המלצות מגורמים מוסמכים, כדי לייצר אמון במוצר

לסיכום, למרות שעמוד הנחיתה הוא דף בודד, יש פה תמהיל עמוס של דברים שצריכים לקרות על מנת להניע את הגולש לפעולה. אם יש לכם שאלות, צרו איתנו קשר ונשמח ללוות אתכם בתהליך.


בניית אתרים Seo-Media