תפריט נגישות
קידום אתרים

האינטרנט עמוס במידע. למעשה, נכון לשניות בהן כתבנו את השורה הזו, היו באינטרנט 1,340,648,069 (מעל מיליארד ו-300 מיליון) אתרים פעילים. והמספר הזה צומח בכמה אתרים חדשים מידי שניה. בין שלל התמונות, התוכן, מנועי החיפוש, משחקי הרשת, אתרי המסחר ועוד אינספור אתרים - גם האתר שלכם קיים, או עתיד להתקיים. איך שלא תהפכו את זה, הוא אחד מיני רבים.

למה בכלל כדאי לקדם אתרים

בואו ניכנס רגע לראשו של הגולש הממוצע. הוא מזין מילת חיפוש במנוע החיפוש (בישראל - לרוב גוגל) וסורק את ראש העמוד בעיניו. הרפרוף נמשך לרוב עד סוף העמוד הראשון, במבט חטוף ובתקווה למצוא את אשר חיפש. אם יש לו סבלנות (לרוב אין לו), לפני שהוא מתחיל חיפוש חדש או זונח את מנוע החיפוש לטובת עיסוק אחר, הוא עובר לעמוד השני ומרפרף על התוצאות (לרוב ראש העמוד, אולי עד אמצעו). כדי להתמודד עם התחרות הרבה ולהגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ברשת, לרוב מומלץ שתקדמו את האתר. קיימים שני סוגים של קידום אתרים: קידום ממומן וקידום אורגני.

היתרונות שבקידום אתרים

זול יחסית - פעם, כשהיינו רוצים לפרסם את העסק שלנו, היינו פונים למדיות המסורתיות. עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות וכו'. אופציות אלו יקרות ואינן בארגז הכלים של כל עסק, בייחוד בתקציבים נמוכים יחסית. הקידום הממומן יצר מהפכה במישור זה. הוא מספק לכל בעל עסק כמעט, באשר הוא, את היכולת לפרסם באינטרנט לקהל לקוחות מדויק אותו הוא יכול להגדיר ולבחור בקפידה. אם לא די בכך, ההשקעה נמוכה יחסית, וכאשר מנוהלת נכון, ההחזר עליה משתלם.

ניתן למדוד אותו - מדידה ואופטימיזציה הן מילים שנשמעות הרבה בעולם הקידום. כשאנו מקדמים אתר לאורך זמן, בין אם הקידום ממומן או אורגני, אנו יכולים למדוד את התוצאות של העבודה שלנו ולהבין אם אנחנו בכיוון הנכון או שעלינו לערוך שינויים (אופטימיזציה) כדי להגיע לתוצאות שהגדרנו. באתר שלנו, אנו יכולים להפיק דוחו"ת ולאסוף נתונים רבים המסייעים לנו להבין מי הלקוחות שלנו טוב יותר, את ההתנהגות שלהם באתר שלנו ולמה הדברים לא עובדים. כמובן, במידה והם עובדים, נוכל לדגום בדיוק מה גרם לכך ולשכפל זאת עוד ועוד לשאר האתרים / עמודי הנחיתה / האפליקציות כדי לייצר הצלחות דומות. 

קהל יעד מדויק - קידום האתר מאפשר לנו לפרסם אותו ללקוחות הרלוונטיים ביותר לעסק או לארגון שלנו. היכולת שלנו לקדם את האתר ע"ב מילות חיפוש מסוימות, או באתרים ספציפיים המכילים תוכן שרלוונטי לקהל שלנו מעניקה לנו יתרון עצום - אם אנחנו עושים זאת בצורה נכונה. 

קידום אתרים - השורה התחתונה

קידום אתרים מכיל בתוכו אופציות רבות וחשובות לכל ארגון או עסק המעוניין להגיע ללקוחותיו ולקהל היעד שלו בצורה חכמה ומדויקת. גוגל, ופלטפורמות רבות עליהן אנו פועלים, מתבססות על כך שאנו מקדמים את האתר שלנו בצורה נכונה ומציגות אותו ליותר אנשים, גבוה בתוצאות החיפוש, ככל שאנו מדויקים ואפקטיביים יותר. כך, הן מגדירות מחדש את כללי המשחק. יחד, נוכל להבין מהו הקידום הנכון והטוב ביותר כדי להשיג את המטרות שלכם. נשב, נקשיב ונשאל אתכם את כלל השאלות הרלוונטיות כדי לקבל תמונת מצב מדויקת, נגדיר יחד את מטרותיכם ונצא אל הדרך.


קידום אתרים ממומן
קידום אורגני

בניית אתרים Seo-Media