כל עסק נתקל בשאלה הזו, איך אפשר להתבלט בין כמויות המידע שמציפות את הרשת? הרי היום הגולשים נחשפים לכמות מידע בלתי נתפסת, שגם כשהם מחפשים משהו בעצמם, הם יכולים ללכת לאיבוד.
התשובה לכך היא פשוטה. במילה אחת – תוכן. בשתי מילים – תוכן איכותי.
לכתיבת תוכן איכותי יש כמה מטרות. הראשונה והעיקרית היא להעניק ערך לגולש. לא מספיק לכתוב כמה מילים על המוצר והשירות שלכם, לא משנה כמה הם מקיפים ונכונים, הגולש צריך לצאת עם הרגשה שהוא קיבל משהו, למד משהו ושיש לו סיבה לחזור לאתר ולצרוך עוד תוכן.
מטרה נוספת, היא קידום. מנועי החיפוש עוזרים לקדם תוכן מקורי ובכך מעניקים לאתרים יותר חשיפה.
אז איך אפשר לכתוב תוכן איכותי? אלו ההצעות שלנו:
- מילות מפתח – צריך לשמור על איזון נכון בין בחירת מילות מפתח מתאימות, שישפיעו על התוצאות במנועי החיפוש השונים, ובין שימוש מדויק כדי שהתוכן הנכתב יעניק ערך לגולשים.
בהתאם לכך, חשוב ביותר לבצע עבודת הכנה, לעשות מחקר על הנושא עליו כותבים, למצוא נקודת ערך אמיתית, לבחור במילים המתאימות ביותר ולשבצן בטקסטים השונים באתר בצורה טבעית, מאוזנת ולא צפופה מדי.
- קצר ולעניין – מזכיר לכם את כמויות המידע שיש ברשת. לכן צריך לקחת בחשבון שלגולשים ברשת אין סבלנות מיותרת להתעכב ולקרוא טקסטים ארוכים ומייגעים. הם מחפשים מידע מהיר וקולע. התוכן שלכם צריך להיות תמציתי מאוד, בהיר, מדויק ומושך. אל תפחדו מטקסטים קצרים.
- כותרות בולטות – תפסו את תשומת לבם על ההתחלה. בהמשך לנקודה הקודמת, הטקסטים באתר צריכים להיות ערוכים בצורה נכונה וקלה לקליטה. כותרת ראשית מושכת תניע את הגולשים לקרוא, כותרות ביניים בטקסט ייצרו היררכיה נכונה ויניעו את הגולשים לקרוא אותו עד סופו.
- תשמרו על מקצועיות – חזרתי על זה כבר כמה פעמים, חשוב להעניק ערך לגולשים ולכן התוכן באתר צריך להיות מקצועי, גם מבחינת המשמעות ובנוסף גם מבחינת הדקדוק. שגיאות כתיב, חזרות מיותרות, שפה עילגת וטקסט ארוך מדיי ישאירו אצל הגולשים רושם של חוסר מקצועיות ועלולים אף לגרום לנזקים.
אני פה לעזור לכם למצוא את השפה הייחודית שלכם, מוזמנים לפנות אליי.